Jumaat, 28 Mei 2010

Nape dia saje nak cari pasal ngn aku??

sowi ayat kuang ajo...

asal ar dia ni??suka sgt cari pasal ngn aku...mcm s**l la....rasa mcm nak terajang org je...apa,ko ingt duit ko boleh beli semua ker??mcm bodoh jer la...sedar la sikit dulu ko tu camner??ni siap2 nak ugut2 aku asal??dah "gedebe" sgt ke apa??org ckp elok2 mula la nak pijak kepala....time aku ssh ni saje nk tmbh ssh aku...ko bknnya taw aku camner skg..susah aku ada ko faham ke??penah ke ko dok tempat aku hah??asal ar ngan ko??saje nak balas dendam ke apa??ko ingt la..perangai ko ni aku akan ingat smpai mati dan jgn ingt aku nak bagi muka kat ko..nasib baik la tuhan tunjukkan sape diri ko sebenarnya..lau x,aku pon tak taw apa akan jadi kat aku...aku minta2 la semuanya berakhir dgn cepat...selagi x selasai ngn ko mmg aku rasa terhina sgt....duit ko xleh beli aku la dey!!!!dh lama aku xstress mcm ni...apapun tq la ngn perangai ko tu....at least ko tnjukkan juga sape diri ko........xpenah aku jumpa manusia seteruk ni,xtaw la camner aku leh jumpa ko,menyesal pon ade....lau 10 org manusia cam ko...habis semua manusia merana..apapun...tq

Tiada ulasan:

Catat Ulasan