Isnin, 17 Mei 2010

aku betul2 salute kat budak cina tu....

korang taw xnaper tiba2 aku puji budak cina??terdetik di hati aku untuk berkongsi cerita ini bersama korang yg sudi nak ambik taw..hu3..tadi semasa aku otw balik umah setelah solat subuh di masjid besar KB,aku singgah la di sebuah warong utk beli nasi dan kuih muih skit utk di bawa pulang...di seberang jalan depan warong tu ader sebuah sekolah cina SMJK Chong Hwa...aku sgt kagum tgk pelajar2 cina ni..jam kat tgn aku baru kol 630pg tp diorg dh mula ke sekolah..agak2 korang la ader tak dak2 kita mcm tu zaman sekolah dulu??kalau aku la..selagi loceng pg belum berbunyi selagi tu aku takkan masuk kelas..hahaha...so apa yang ingin aku kongsikan kat sini,sama2 la kita renungkan kenapa ramai budak2 cina yg genius dan bijak pandai..dak2 melayu pon ade gak..huhuhuhu...so disiplinkanlah diri kita....belajar utk Allah kerana ilmu itu semuanya nikmat yang datang dari Allah....sekian..salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan