Isnin, 27 September 2010

Sambutan Aidilfitri terakhir kami di UTM



Salam aidilfiti diucapkan kepada rakan2 semua...mudah2an anda semua sentiasa dirahmati Allah kehendaknya.....walaupun dalam kegembiraan menyambut Aidilfitri bersama rakan2 namun terdetik sedikit kesayuan dihati kerana ini mungkin Aidilfitri kami yang terakhir setelah hampir 4 tahun bergelar mahasiswa UTM....selepas ini semua org akan menamatkan pengajian dan masing2 akan meninggalkan UTM untuk mengejar cita2....sungguh sebak rasanya...rasa masa terlalu cepat berlalu,rasanya baru sgt aku melangkah ke UTM semasa bergelar pelajar tahun 1 dan skg....final years....




Apa yg menarik tentang sambutan tahun ini adalah semua menu masakan di masak sendiri oleh member2 aku especially saudara Appy ngn man Boncet.....aku btol2 salute ngn korg,walaupon laki tapi rendang kambing ngn sup tu mmg sedap...jeles pon ade,bertuah bini korg nnt..hehehe,dan majlis ini juga turut disertai oleh beberapa pelajar kos lain iaitu fauwas, naim dan romate dia...majlis Aidilfitri ini tlh bertukar nama dari 4SBW Aidilfitri kepada 7th floor Aidilfitri..apapun majlis ringkas ini agak meriah dengan member2 yg sempoi kepala otak giler wat lawak..hahaha




Tahun depan mungkin kita x dapat beraya bersama2 lagi..masing2 dok jauh,kalau satu negeri tu senang la skit...aku masih lagi di sini tahun depan bersama buda batch bawah@kwn2 baru yg aku x berapa nk ngam kecuali 2-3 org besfren aku...ni la masalah kalau dh join junior..hope lepas ni aku leh masuk ngn depa semua..rasa terlalu janggal....tp kdg2 rasa bes dpt lepak ngn depa semua...eh apa aku mengarut ni...jam dh kol2 pg..sok studio ade presentation ngn sambutan raya bersama lecturer.....kepala dh ngantuk giler...mata dh rabak..aku minta izin dulu,hope esok aku masih bernafas lagi..hehehe

~ Salam Aidilfitri SBW~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan