Isnin, 25 Oktober 2010

Jatuh cinta lagi.......

aku x tahu apa yg aku rasakan....aku keliru...aku pelik...aku x faham..kenapa hati aku begitu berbunga2 skg....aku mulai termenung...senyum dan menyanyi kecil seorang diri.....aku sudah mula menulis ttg hati..mencoret ttg perasaan.....mendengar lagu2 cinta...melayan lagu hindustan....mungkinkah aku sudah jatuh cinta??owh x mungkin...tp pada sape...aku tiada punyai sesiapa yg istimewa dalam hidupku kecuali kwn2 dan keluarga tercinta...tapi kenapa aku jadi begini....aku sentiasa hepi walau pelbagai masalah yg melanda..kenapa?adakah aku mulai rindukan kisah2 cintaku dahulu...atau mungkin hati ini sedia membuka pintu untuk menerima cinta baru??

Owh tidak...aku sudah tiada perasaan lagi utk jatuh cinta...sudah lama aku melupakan cinta...dan aku sudah fobia dengan cinta..mana mungkin aku jatuh cinta sekali lagi....kerana cinta la aku sengsara dan kerana tidak bercinta la aku bahagia dan semakin gemuk....status single buat aku ketawa dan bahagia...tp..kenapa aku jadi mcm ni??aku sering terbayangkan mencinta dan dicintai..perlukah aku mencari seorg teman setia atau menunggu teman sejati yg bergelar isteri??aku keliru...aku takut tp aku mahu rasai kasih syg cinta yg sudah lama tidak aku rasai.....

Kenapa tuhan harus menguji aku pada tahap ini..perlukah aku melanggar prinsip hidupku??tuhan...selamatkan aku..jangan lah aku terjebak sekali lagi dengan mainan dunia...sesungguhnya aku tidak mampu melalui detik yg mengecewakan itu.....aku bersyukur dengan kehidupan yg dikurniakan skg...aku tak mahu menangis lagi.....aku tak mahu dikecewakan lagi....aku mahu sentiasa gembira di samping keluarga dan kwn2 tersyg....pless save me...jauhkan aku dari perkara2 yang memudaratkan....thank you Allah


~single is better~

2 ulasan:

  1. ngek~sape tu mcm taw ja...yela2..
    jatuh cinta blh...tp jgn jatuh sampai ke dalam perigi buta...sampai nnt ko sakit..
    ntah ko fhm ke idak..bt2 fhm je k

    BalasPadam
  2. miss ct...xde kaitan ngn sape2...ni soal perasaan yg aku melayan sendiri...hahaha

    BalasPadam