Ahad, 7 November 2010

besday yg paling bermakna dalam hidupku.......:-)


7 nov 2010.......my 26th besday...terasa semakin tua diri ini tatkala org lain sudah ramai yg berjaya...aku pula masih terkapai dlm usaha mendapatkan segulung ijazah....dari kecik sampai la skg...inilah kali pertama dalam sejarah besday aku disambut oleh kwn2 tanpa aku sedar...kira suprise la...hahaha...tiba2 lak aku rasa diri ni mcm 19 tahun...tp kalau tgk kat i/c malu plak nk celebrate besday ni...hahaha..kalau mak aku tahu mesti kena gelak..anyway aku hepi bila ada kwn2 yg igt besday aku...aku sgt menghargainya....


1st of all aku nk tq byk2 kat sorg budak ni...nama dia dea....dia ni nakal...gedik...kdg2 ganas tp cute...hehehe...dia la dalang di sebalik limpahan tepung dan telur di kepala aku sebentar tadi..kira projek manager la ni...di ikuti oleh asssistant x berapa berguna...syuk n farihah serta watak2 jahat seperti wan,hasrol dan apek...tq la korg semua sbb jadikan aku mangsa telur dan tepung...xsangka plan korang nk kenakan aku berjaya....tak skit pon aku sedar...even aku xtaw besday aku hari ni...tp aku mmg langsung x sangka aku akan diperlakukan mcm ni..owh sgguh rakus sekali kalian menodai sy....hahahaha....



xsangka otak dea ni geligat ea...punya la bsemangat kol aku...nk study group la..apa la...nak note la...soalan past years la..ish.....tp yg aku pelik kenapa la suka sgt lepak study kat tasik tu...dah la ujan rintik2...blh demam aku..oleh kerana aku ni komited pada pelajaran...aku ikut je memandangkan aku pon xde note n blom study pape lagi walaupon esok lusa ni dh nak exam....setibanya di jeti tasik UTM tercinta...aku di kerumuni oleh makhluk2 ini......mengetuk kepalaku dengan telur...owh dea..aku igt ko yg pertama walau ade yg kedua dan ketiga oleh farihah dan syuk...walau ade tepung bertaburan...tp kau ttp yg pertama..hahaha..aku akan balas di hari pembalasan nnt...,tguu......hahaha....



tp tiba2 aku terharu...smpai aku x terkata2...aku jadi diam bila tgk di atas meja...ade kek...ade spageti...ada air...that mean ada mkn2...sape yg sggup buat semua ni??tu yg buat aku terharu pada dea,syuk,farihah dan lain2...even kita baru kenal...tp korg sgt caring aku mcm budak2...hahaha....aku rasa mcm di manjakan pula...this my 1st time aku tiup lilin menyambut hari lahirku.....mcm budak2...kelakar+malu.....tp dlm masa yg sama terharu+hepi.....kan bes kalau kwn2 rapatku yg lain turut meraikannya.....last skali seronok bila dapat ketok kepala dea dgr telur yg last sambil menepung tawar kat seluruh badan dea..hahaha...padan muka..baru ko tau batapa zalimnya aku terhadap golongan wanita...:-))



tq gak kat kwn2 aku yg wish besday walau berada jauh..that mean korg x lupa besday aku....tq to nad a.k.a nj.starry coz be a first person sms wish besday kat aku..wlau baru kwn..tp mcm dh rapat sgt...hahaha...pada ema juga....ko mmg baik la ema...spoting abis....satu pesanan aku...jaga si nad tu elok2...jgn bagi dia nakal sgt..hehehe...tertanya2 juga mana kwn2 lama aku yg lain...tido ke?..mybe diorg bz ngn kerjaya masing2...hehehe...tq gak yg wish kat fesbok aku....korg semua mmg kwn yg bes...aku suka ade kwn2 mcm ni....aku rasa mcm bermakna sgt hidup aku..baru aku tahu kwn2 la yg buat aku hepi selama ni..nk harapkan gf?..mcm xde function je....hehehe




Nak say tq gak kat budak comel yg sudi teman aku lepak kat FKE td smbail borak2 mkn roti sardin...walaupon awk bz+ngntuk...tp awk x hampakan sy...awk la yg selalu ade ngn sy sejak akhir2 ni berkongsi senyuman dan sedih walaupon sy xde la sedey sgt...tp sy wat2 sedey la..asalkan dpt borak ngn kamu ok la tu....hahaha......n last nk ucapkan gud luck utk budak2 batch aku yg akan menghadapi exam isnin ni...semoga korang semua sentiasa sukses dalam pelajaran, kerjaya dan masa depan...InsyaAllah.....




~senyumanku berbunga mekar~

2 ulasan: