Selasa, 10 Ogos 2010

1st ramadhan..air mata aku menitik sepi...


Tiba2 air mata aku menitik lagi....bkn kerana cinta atau sesuatu yang x pasti..tp kerana aku terpaksa melupakan solat sunat tarawikh malam pertama.....ujian yg tuhan berikan sungguh berat untuk aku tanggung semester ini..namun aku redha.......baru hampir sembuh kecederaan tumit kiri akibat terjatuh 2 bulan yg lalu,kini aku lebih parah lagi bila lutut kananku pula yg terkehel dan memaksaku melupakan apa jua aktiviti lasak semester ini..apa yg amat berat adalah sukar untuk aku menunaikan solat kecuali di atas kerusi...aku tidak boleh ke masjid utk bertarawikh jemaah seperti yang aku lakukan tiap2 tahun....kini hidup aku di temani tongkat pemberian pusat kesihatan UTM utk digunakan sehinggal sembuh.....aku sukar utk bergerak ke kelas namun aku masih teruskan perjuangan ini..bkn kerana sesiapa tp kerana aku masih sygkan diriku dan masa depanku....selamat menyambut ramadhan al-mubarakh kepada semua..mudah2an Allah melimpah kurniakan berkatnya kepada seluruh umat islam pada bulan yang mulia ini...AMIN ya Allah

1 ulasan:

  1. sabarlah..Tuhan sengaja uji bagi menghapuskan dosa2 kecil2 kita dahulu..moga segala perbuatan diampuni-Nya..sama2 kita mengingatkan diri kita sendiri..=)

    BalasPadam