Ahad, 22 Ogos 2010

sakit hati + kecik hati = JIWA KACAU


Bak kata dalam lagu aizat..."sepi tanpa kata...terdiam dan kaku tak daya kau ku lupa"...mmg sedey...sunyi dan sepi...kdg2 air mata ni skit bergenang mengenangkannya.....bak kata pepatah arab..."frust"...tapi..........aku frust bkn kerana cinta,bukan kerana kekasih,bukan kerana perempuan...tapi kerana kaki ku yg separuh OKU ini.....melihat mereka semua berlari-lari...sepak menyepak...menjaringkan gol membuatkan hati ini kepanasan dan penasaran yang teramat....apa dosaku?apa salahku?di mana silapku?kenapa kakiku?.....sudah hampir beberapa bulan aku blum cergas lagi...sem ni aku belum merasa kepuasan seperti yg biasa aku rasa sebelum ini...ramadhan...bln yg meriah utk beribadat dan beriadah....tidak seperti tahun-tahun lalu...tiap2 malam smpai ke sahur aku dan kwn2 habiskan masa dengan menyepak objek bulat itu...tapi kini aku di mana?di luar sahaja sekadar memerhatikan mereka bergembira.....biasanya aku paling exciteD mengajak mereka2 bermain...kini dgn nada gelaK dan ketawA mereka pula yg mengajak aku walaupun mereka sedar aku insan yang lemah...tp xpe...tunggulah...suatu hari nanti bila aku kembali,aku pasti akan memggegarkan lagi gawang yang sudah lama menanti...arrggh!!!!! tapi bila?aku sudah tidak sabar lagi..tuhan tolong la aku...berikanlah kecergasan yang maksima kepada aku..biar la aku x dapat beraksi skg..tp tolong la..pas raya ade game...aku harap aku dh blh main masa tu...lau kaki aku x ok gak..aku nak bakar butt n kasut futsal aku....aku ckup tensen skg................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan