Jumaat, 13 Ogos 2010

Aku betul2 x faham..kenapa ye??

Kdg2 aku nak tergelak..kdg2 aku marah..aku pelik memikirkan ttg kwn aku yg sorg ni..entah kenapa aku prihatin kat dia..geram pon ada..kenapa hidup mesti hipokrit??kalau x mampu nak lakukan better jgn la kita suh org lain buat...hidup mesti pegang pada kata..aku ingt lagi dulu aku di suruh lupakan perempuan n hidup tanpa perempuan..bila fikirkankan positif hampir 8 bulan aku tak ade kapel..tp yg pelik kenapa org yg nasihat aku tu xbuat benda tu...dulu sering mengadu masalah cinta..benci cinta...tp yg aku pelik kenapa dia bertukar2 pasangan dgn rasa gembira??adkh dia hanya insaf bila terkena?? OMG that is so suck.........walaupun aku dah jangka benda ni hanya indah di bibir berkata2...dan aku dah jangka akan berlaku..tp agak terkejut la bila dia tidak berpendirian.....xsangka ia semudah itu..ilang prinsip hanya kerana cinta...bila fikirkan balik cerita ni seolah2 mcm cerita hamba Allah yg sorg lagi......hope hidup dia damai di samping kekasih-kekasih hati dia yg tercinta..hahaha....biar hilang kasih jgn hilang kwn...ingt kata2 tu..hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan