Khamis, 29 Julai 2010

Semester yang paling mencabar...

Bagi aku inilah semester yang paling mencabar dlm hidupku..akibat kesilapan lalu kini aku menerima padahnya..setelah PTPTN aku digantung aku terkial2 dia UTM dlm mencari ilmu dan sesuap nasi.Dalam fikiran ku hanya fikirkan utk brhenti daripada meneruskan pengajian namun ada sesuatu yang menghalang aku dan menyuruh aku meneruskan perjalanan ini.Mungkin terkenangkan amanah arwah ayah aku yang inginkan aku berjaya dlm pelajaran dan kehidupan.

Aku percaya disebalik keikhlasan dalam mencari ilmuNya pasti akan dipermudahkan segala urusan.Aku tidak takut kerana aku tahu Dia sentiasa ada bersama aku....Apa yg penting skg aku kena teruskan perjalanan ini tanpa menoleh kebelakang lagi...ada sesuatu yang ingin aku kejar disini.Aku percaya aku mampu kerana aku adlh manusia seperti kamu...

1 ulasan: