Jumaat, 11 November 2011

:: Bukan senang mau senang woO!! ::

Susahnya dalam hati..........bukan senang mau senang woO!!...ni la nasib bila jadi penganggur terhormat...keje pon xde...nk tgu keje lama lambat lagi baru mula...dah dekat sebulan dok kat umah..hari2 bgun mkn tido....apa lah nasib....org yang blaja tinggi2 pon blom tentu ade keje elok..apatah lagi aku yg serba tiada ni.. :-)

Sbnrnya aku xde la kisah sgt tidak bekerja..cuma yang aku runsing skg sbb ade saki baki hutang kwn2 yang perlu dijelaskan dalam masa terdekat..ye lah..hutang wajib dibayar walau tidak dituntut...apatah lagi yang dok tuntut hari2..pening gak pk..mana nak korek bagi setel semua...aku fhm kwn2 aku pon perlukan duit seperti aku..tp tu la...selagi xde keje and income camne la nk setel semua..aku dah tekad aku xkan kawin selagi aku xsetel semua hutang2 aku tu...tido x lena dgn sumpahan dari mereka2 semua.....

Teringat gak time kaya2 dlu...senang ke aku ade kwn ramai...org xkisah sbb aku ade duit..tp skg ssah skit sbb org dh x pandang org yg miskin..hehehe..tp xpe lumrah dunia...kalau x kaya xde la kwn nk dekat..kena maki lagi ade la....camner ea nk buat..dh byk interview keje tp xde pon yg dpt..ssh gak alam kerjaya ni...pening2..lau kaya kan senang...ambik jer duit mak aku setel semua hutang..ops!! lau kaya xkan la nk berhutang...hehehe

Apa yang aku boleh lakukan skg adelah cuba cari keje secepat mungkin...setelkan semua hutang..tu je matlamat aku....setel satu persatu ikut permintaan then aku boleh tido lena dan xde lagi sumpah maki dari mereka2 itu...lau nk ikutkan dh lama aku x berhutang sbb dh tekad...ni pon kira hutang2 zaman lama la....one more thing aku xpenah lari dari hutang..lau nk lari sng jer..off hp then syp..tp tu bukan cara aku....biar org benci aku asalkan aku tidak lari dari masalah...

~ botak kepala pon blom tentu ok ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan