Khamis, 10 November 2011

:: ALHAMDULILLAH SEMUA SELAMAT ::



Alhamdulillah semua dh selesai walau majlis berjalan dalam keadaan kelam kabut kerana byk persiapan dilakukan pada detik2 akhir......walaupun begitu aku tetap hepi kerana majlis lebih meriah dari yang aku jangkakan.....sepatutnya majlis ini dilakukan simple sahaja namun xsangka sgt ramai org samada dari belah perempuan mahupun lelaki..sungguh x disangka2...syukur sgt dan terima kasih kepada family dan kwn2 yang byk bg support...terharu pon ada..:-)

So kat sini teringin juga aku berkongsi sedikit memori bersama kwn2 utk ditatapi......gambr kat atas merupakan brg2 hantaran yang aku bawa utk mempelai perempuan..hehehe


Barang2 hantaran ni semua aku gubah sendiri...xde org yg pandai so terpaksalah aku gunakan kreativiti aku yang ntah pape ntah utk siapkan semua gubahan yg sgt2 simple ini....

ni pula barang2 yang akan menjadi milik aku...yang paling syok adelah objek yang berwarna oren tu..mercurial vapor latest edition+m.u kit new season..gempak abes..hahaha

ni pulak calon bakal isteri aku..tu pon kalau ade jodoh la..bernama rohana bt yusuff...persis nama aku roslan said...:-)

mak dia dan mak aku..mak dia ceria mak aku plak cuak abis..xbiasa ngn majlis2 mcm ni so nervous abis la..hahaha

bersama amirul dan isterinya hani....mirul lagi muda dari aku tp dh kwin..tu yg aku jeles tu ..so kena la cpt2 kwin..hehehe

taget aku 11 org anak laki....moga2 dipermudahkan :-)

~7112011 sempena hari lahir dan hari pertunanganku menjadi kenyataan~






Tiada ulasan:

Catat Ulasan