Selasa, 25 September 2012

My Lovely Kucen2

I dont know why.....obses sgt ngn kucen2 ni...bg aku kucen2 ni sgt cute dan kawan yang selalu wat aku hepi...melihat telatahnya sgt mencuit hati....i got 3 kucen...actually 4 tp sekor dh mati masa aku p melbourne hari tu...kucen yg mati tu la yg paling aku syg giler sbb aku sendiri yg kutip dia sedang berkeliaran di ofis beberapa bulan lepas...

masa kat melbourne mak kol ckp baby dh mati......sedey giler...tiap2 hari aku tatap video kucen2 aku masa kat sana...tgk depa bergurau sesama mereka sgt cute smpai menitis air mata aku....hehehe...jiwang siot

So skg just left 3 only.....2 jantan satu betina.......even jantan tp semuanya bernama betina...xkan nk letak nama karim kot?hahahaha



yang ni abg long...namanya "kiah"...hehehehe



 yang ni pula 2nd muda...namanya "minah"



yang ni last one...namanya "milah"


sekor lagi namanya baby...gambar dia xnk letak sbb dah mati...hehehe...lau boleh nk tmbh 2-3 ekor lg bergantung pada keadaan....love my kucen :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan