Sabtu, 9 Jun 2012

Melbourne...i am coming!

Dah lama aku tidak jenguk2 blog aku ni.....mcm dh x wujud lagi....dah lama tidak menulis..mungkin sudah ilang kreativiti.....tapi kini aku cuba menulis lagi untuk tatapan sendiri.....

11 jun....aku akan terbang ke negara kangaroo....mencari nafkah untuk keluargaku....sambil mencari pengalaman baru....tp masih ada kegusaran dalam benakku....urusan imigresen pasti mengganggu...pasport....visa semua sudah tersedia...cuma risau tidak dilepaskan oleh pihak berkuasa untuk terbang ke negara org.....

Kini aku tidak seperti dulu...bujang bukan lagi gelaranku....tangjwb pula mmg btambah2 di kepala...tp itu semua sudah resam manusia...aku cuma berharap aku dapat ke australia tanpa apa2 halangan...jika tidak 4k rm tiket 2 person with my wife burn....mati aku....moga dipermudahkan Allah........

~InsyaAllah~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan