Sabtu, 27 Ogos 2011

:: HOTEL UNIVERSAL - KUANTAN ::

Perjalan dari JB ke KB sgt memenatkan....walaupun jiwa tgh excited nk balik kg tp kerana kepenatan terpaksa la check in di hotel utk merehatkan badan...5 jam memandu sambil rakan2 seronok tido dalam kereta memaksa aku untuk turut tido sambil mencari bilik ditengah2 bandar kuantan....persekitaran agak sederhana...bandar yang agak bising walau pukul 5 pagi dengan alunan ekzos RXZ mat2 rempit..hehehe

Bersahur di bilik hotel agak terkilan kerana harga nasi kat kedai mamak bawah hotel sgt mahal..ayam goreng ngn 2 ketul sotong keecik berharga rm9.30 seperti harga nasi di KLCC..mungkin dia tau yg aku bukan local resident so di ketuk kow2 punya...lau aku singgah sini lain kali x mungkin aku ke kedai mamak tu lagi..dh la xsedap.......tp bersykur la sb tu je kedai yg ada..

Awek aku skg berada di kemaman otw balik kg dari KL...mybe jalan bentong terlalu jem' memaksa dia drive ikut terengganu utk balik kg...moga dia sampai dengan selamat dan kami dapat berjumpa esok di kg....rindu bangat sama dia..tahun ni tahun pertama kami beraya sebagai kapel.....harap2 proses merisik berjalan dgn lancar....

:: Azan subuh di masjid Negeri Sultan Ahmad Kuantan membangkitkan nostalgia ::

~ Rindu sama Mama~adik~kakak~hana syg~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan