Ahad, 12 Disember 2010

Bismillahirrahmanirrahim......sEsungguhnya fitnAh itu lebih BahAya dari membunuh.....

FITNAH....sgt besar bahananya...sgt teruk kesannya...sgt aib rasanya....kali pertama..aku dia fitnah yg telah mengaibkan aku...dan mungkin mengaibkan family aku....aku x kisah...tp aku resah..dgn kesan kehidupan akan datang.....fitnah..telah mmbantu yahudi mmbunuh ramai umat islam..shabat2 nabi dan kesucian islam seluruh.....fitnah aku..mmbunuh masa depan..maruah dan air mata....

pertunangan...sesuatu yg indah..selangkah ke alam perkahwinan..aku hampir merasa detik itu...hampir melangkah...namun fitnah...menghalang..melihat aku jatuh....mencipta rasa kecewa...mungkin tiada jodoh...dan ketentuan Allah itu sebaik2 keputusan....aku redha walau hati sedikit membengkak.....

walau segala fitnah sudah selesai..namun kesan akan terpahat abadi...aku lalui penderitaan dengan senyuman kerana aku...diajar positif ttg kehidupan....fitnah...semua ini fitnah!!

~air mata menitik kosong~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan